Kuudes Kari Sajavaara -muistoluento 15.1.2016

Järjestyksessään kuudes Kari Sajavaara -muistoluento pidettiin 15.1.2016 Jyväskylän yliopiston Agorassa Martti Ahtisaari -salissa. Vieraileva professori Pasi Sahlberg (Graduate School of Education, Harvard University) luennoi otsikolla Miten maailman paras koulu selviää tulevaisuuden haasteista?

Tilaisuudessa jaettiin myös professori Kari Sajavaaran rahaston tunnustuspalkinto tieteellisesti ansiokkaasta ja yhteiskunnallisesti merkittävästä soveltavan kielentutkimuksen väitöskirjatutkimuksesta sekä tunnustuspalkinto alalla tehdystä työstä.

Lue lisää luennosta Kielikoulutuspolitiikan verkoston sivuilta, katso tallenne luennolta Moniviestimestä tai tutustu Kieli, koulutus ja yhteiskunta -verkkolehdessä julkaistuun juttuun.