Language Campus Postgraduate group - tukea tutkimuksentekoon ja urasuunnitteluun

Language Campus Postgraduate group

Language Campus Postgraduate group on työryhmä, joka suunnittelee ja järjestää Kielikampuksen jatko-opiskelijoille ja postdoceille tutkimustoimintaa ja urasuunnittelua tukevia seminaareja ja työpajoja.

Postgraduate-ryhmä kokoontuu muutaman kerran lukuvuodessa ja mukaan toimintaan ovat tervetulleita kaikki kielikampuksen jatko-opiskelijat ja postdocit. Mukaan pääsee laittamalla sähköpostia ryhmän vetäjälle Kati Dlaskelle (kati.dlaske@jyu.fi). Postgraduate-ryhmä järjestää myös kaikille avoimia kirjoitustapaamisia, joiden tarkoituksena on tarjota tila kirjoittamiseen vertaistuen ja ryhmäpaineen kannustamana. Language Campus Peer Support Group puolestaan järjestää kaikille kielikampuksen jatko-opiskelijoille ja postdoceille avoimia tapaamisia, jotka tarjoavat mahdollisuuden keskustella nuorten tutkijoiden huolista ja ilon aiheista vertaisten kanssa. Tapaamisista ja tapahtumista saa tietoa mm. kielikampus-listan kautta. Tervetuloa mukaan!

Kielikampuksen post-graduate -ryhmä järjestää Kielikampuksen ja viestintätieteiden tutkijoille ja jatko-opiskelijoille kirjoitustapaamisia, joihin olet lämpimästi tervetullut aikataulusi mukaan ilman ilmoittautumista.

Language Campus’ post-graduate group is organising writing meetings for researchers and PhD candidates of Language Campus and Department of Communication. You are warmly invited to join without any registration! For more information please contact kati.dlaske@jyu.fi