Euroopan kielten päivä 2021 - Kahoot-visat kouluille

• Aika 26.09.2021 27.09.2021 (Europe/Helsinki / UTC300)
  • Lisää tapahtuma kalenteriin iCal

Euroopan kielten päivä 2021

Tänä vuonna Euroopan kielten päivää vietetään jo 20. kertaa. Kielipäivään voi osallistua kotona, työpaikalla, koulussa ja harrastuksissa. Kaikki kielistä kiinnostuneet pääsevät mukaan! Kielikampus kutsuu kaikki mukaan pelaamaan kielivisoja, joiden aiheena ovat Euroopan monet kielet. Kielivisat on toteutettu Kahoot-ohjelmalla, ja niitä saa kopioida vapaasti opetuskäyttöön.

Kielivisoja on kaksi: toinen on tarkoitettu ala- ja yläkoululaisille (sopii parhaiten luokka-asteille 5-9) ja toinen lukiolaisille. Visat ovat saatavilla näistä linkeistä:

Lisätietoa opettajille visan käyttämisestä oppitunnilla sekä vastausten selitykset löytyvät täältä: Euroopan kielten päivä 2021 - Kahoot-ohjeet ja vastausten selitykset

Hauskoja pelihetkiä toivottaa
kielikampus logo.PNG