Kielikeskus juhlisti 40-vuotista taivaltaan Kielikampusseminaarissa 27.9.2017

Kielikampusseminaari 2017

Jyväskylän yliopiston Kielikampus järjesti 27.9.2017 seitsemännen valtakunnallisen kielikampusseminaarin. Jyväskylän yliopiston kielikeskus juhlisti 40-vuotista taivaltaan syyskuussa 2017. Syntymäpäiviä vietettiin kampuksella Euroopan kielten päivän ja kielikampusseminaarin yhteydessä.

Seminaarin teemana oli akateeminen kielenopetus ja kielentutkimus. Seminaarissa kielikeskuksen toimintaa avattiin usean lyhyen puheenvuoron avulla ja toimintaa näytettiin erilaisilla esittelypisteillä. Dialogipuheenvuorossaan professori Hannele Dufva ja yliopistonlehtori Olli-Pekka Moisio keskustelivat muuttuvasta kielikoulutuksesta. Dekaani Minna-Riitta Luukka ja toimitusjohtaja Ilkka Mäkitalo tarjosivat puolestaan kaksi näkökulmaa työelämän muutoksesta:

Minna-Riitta Luukan esitys

Ilkka Mäkitalon esitys

Lisätietoja vuoden 2017 Kielikampusseminaarista:
kehittämispäällikkö Mikko Jäkälä
Kielikeskus
mikko.jakala@jyu.fi

****

Language Campus Seminar and Language Centre’s birthday party took place 27th September 2017 in the university main building.

Theme of the Language Campus Seminar was past, present and future of language teaching and research in higher education.

More information:
kehittämispäällikkö Mikko Jäkälä